C++ 3D nyomtatóhoz illesztőprogram elkészítése?
Egy 3D nyomtatót szeretnék csinálni, amit C++ vezérel.
Abban szeretnék segítséget kérni, hogy ha van egy *.3ds fájl, azt hogyan tudnám rétegekre felbontani?
Nagyjából úgy mint az MRI egy ember fejét.
0.5 mm-es szeletekre lenne szükségem.
A válaszokat előre is köszönöm.
itt az alapvető probléma nem a c++ programozási képességekkel van, hanem azzal, hogy az alakzatok háromszögekből épülnek fel!
Én megpróbálnék keresni egy másik formátumot, amivel lehet az anyagot "szeletelni", vagyis nem háromszögekből építkezik, hanem algebrai egyenletekből és értelmezési tartományokból (vektorgrafikus ábrázolásmód), így a legkönyebb felbontani rétegekre, azonban bonyolult alakzatoknál egy i7 is megizzad.
Ha erre nincs mód, mindenképp kiválasztanék egy nézőpontot, és annak 3 vetületéből építeném fel a saját egyenletrendszeremet Matlabbal.
Tehát a válasz rövidwb tömören:
Te ehhez programozásilag és matematikailag is kevés vagy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!