Ezt, hogy kell megcsinálni Excelben?
Ha az Excel saját alapértelmezett sor- és oszlopneveit használod, akkor a B3 cellába lesz írva az érték. Erre hivatkozni is tudsz, így: =B3
Mindegy mi van a B3-ban, mert te annak tartalmát jeleníted meg a másik cellában is.
Kérdező, ezt szeretnéd:
- az egyik cellába beírod, hogy B3
- a másik cellában jelenjen meg a B3 tartalma?
Ha igen:
=INDIREKT(A1)
A1 az a mező, ahova beírnád a B3-at!
Ilyesmire jutottam:
J2 -be ezt írd:
=INDEX(B2:F7;HOL.VAN(ÉRTÉK(JOBB(I2;HOSSZ(I2)-1));A2:A7);HOL.VAN(BAL(I2;1);B1:F1))
I2 -be írd, hogy B3 vagy akármi
Nekem az A sorban vannak a betűk A-tól F-ig, az 1. oszlopban pedig a számok 1-től 6-ig. Így az adatok a B2:F7 tartományban vannak. Tehát ezt kell átírnod, ha neked máshogy vannak.
Megkötés:
Az oszlopok neve 1 darab betű lehet csak!
A sorok száma tetszőleges lehet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!