Windows 8 + Minecraft = CRASH!?
Mikor beindítom az MC-t win8-on mindig ezzel az üzenettel crashel ki:
---- Minecraft Crash Report ----
// Why is it breaking :(
Time: 2014.06.26. 14:02
Description: Initializing game
org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:244)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
at azd.Z(SourceFile:367)
at azd.e(SourceFile:689)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:103)
A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:
---------------------------------------------------------------------------------------
-- Head --
Stacktrace:
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:244)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
at azd.Z(SourceFile:367)
-- Initialization --
Details:
Stacktrace:
at azd.e(SourceFile:689)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:103)
-- System Details --
Details:
Minecraft Version: 1.7.2
Operating System: Windows 8.1 (x86) version 6.3
Java Version: 1.7.0_60, Oracle Corporation
Java VM Version: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode, sharing), Oracle Corporation
Memory: 2808016 bytes (2 MB) / 26808320 bytes (25 MB) up to 518979584 bytes (494 MB)
JVM Flags: 2 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx512M
AABB Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used
IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
Launched Version: 1.7.2
LWJGL: 2.9.0
OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.
Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched.
Type: Client (map_client.txt)
Resource Packs: []
Current Language: ~~ERROR~~ NullPointerException: null
Profiler Position: N/A (disabled)
Vec3 Pool Size: ~~ERROR~~ NullPointerException: null
Anisotropic Filtering: Off (1)
Ha valaki tudná mi a baj kérem jelezze! Köszönöm előre is! :)
Ne privátban!
Igen arra gondoltam. A MC mappáiban valahol megvannak ezek a libek, amiket le lehet cserélni a letöltöttel...
Más oprendszerrel működött már a játék ezen a gépen? Más, komolyabb játék működik?
"org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated"
Egyértelműen alami videokártyás dologgal van a baj.
És ez általában akkor jelentkezik, ha nem elég erős a kártyád vagy régi a driver.
Minimum egy OpenGL 2.1-et támogató kártya kell.
És a gyári program mit mond?
Mert azon kívül más nem érdekes.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!