Miért lett nekem az, hogy blender be minden mesh amit lerakok shadeless lesz úgy hogy nincs bepipálva? Hogyan oldhatnám meg?
Figyelt kérdés
Miért lett nekem az,hogy blender be minden mesh amit lerakok shadeless lesz úgy hogy nincs bepipálva? Hogyan oldhatnám meg? (Azért írtam ki mert nem találtam róla a neten. Google nem a barátom! Hagyjatok békén a Google el!)#Blender #shadeless
2014. jún. 24. 18:35
1/5 tabaki válasza:
Mi az, hogy "lerakok"? Melyik renderert használod? Mutathatnál egy-két képet is, hogy miről van szó pontosan.
2/5 A kérdező kommentje:
-Letesz = (úgy értettem)shift+a,mesh,cube/torus/...
-Blender render,object mode,és az egyik mentésemnél play ben ezt csinálja,de az elején még nem ilyen volt.
2014. jún. 25. 17:30
3/5 tabaki válasza:
Tedd fel valahová a .blend-fájlt, hogy megnézhessem, így nincs tippem. Bocs a késedelemért, elkerülte a figyelmemet, hogy válaszoltál.
4/5 A kérdező kommentje:
Bocs,hogy most írok én is,de nyaralni voltam. Azt a projetet már úgy sem fojtatom úgy hogy mindegy. Azért köszönöm :)
2014. júl. 12. 22:11
5/5 tabaki válasza:
Te tudod, bár nekem furdalja az oldalamat a kíváncsiság, hogy mi lehetett a probléma. Na mindegy, ha nem, nem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!