Blenderbe be lehet illeszteni hangot? És azt rendelelés előtt hallom?
Igen. Shift+A, Speaker Object, a beállításoknál be tudod hívni a szükséges hangfájlt. Az animáció előzetes lejátszásakor (Alt+A) a hangot is alájátssza. De: Nem tudom, hogy ez mennyire felel meg a renderelés utáni, végleges helyzetnek. Jó gépen valószínűleg jól közelíti, gyengébben vagy bonyolult animáció esetén szerintem elcsúszhat, én nem mernék az előzetes alapján szerkeszteni. Ha ennek ellenére így renderelsz, ne felejtsd el a videó opciói között a hangot is beállítani, amely alaphelyzetben ki van kapcsolva. Például egy MP4 fájl beállításainak az alján az Audio Codec értéke None, ezt lenyitva állítsd mondjuk MP3-ra.
Korrektebb, ha a renderelt, megvágott anyagot hangosítod a Video Sequence Editorban. Ekkor a hangfájlt az Add menü (Shift+A) Sound pontjával illesztheted be. Ugyanúgy sávként jelenik meg, mint a videó (amelyet a Shift+A, Movie), és ugyanolyan egyszerűen szerkeszthető is.
Ez ugyan egészen másról szóló kérdés, de egy-két alapdolgot említek a válaszokban a Blender-videószerkesztő kezelésével kapcsolatban:
http://www.gyakorikerdesek.hu/szamitastechnika__programok__5..
+ ...(amelyet a Shift+A, Movie-val hozhatsz be), stb.
Bocs.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!