Szeretnék az excelben elkészíteni egy olyan "programot" ami nyilvántartja a pénzügyeimet?
Triviális válasz ugyan, de igaz, ne vedd sértésnek. Beírod Google-be, hogy "excel alapok", és azt fogod kapni, amit ezek a szavak jelentenek. A lényeg az lenne, hogy ne csak olvasd, amit találsz, de próbálgasd is.
Ha pedig lesz már némi fogalmad arról, hogy kell alapműveleteket számolni, egyszerűbb képleteket használni, cellákra hivatkozni, akkor abból már lehet kezdeni valamit.
Szerkezetre tipp:
Én a bankos ügyleteimet vezetem táblázatban, ilyen oszlopaim vannak:
- dátum
- tranzakció leírása (pl. "Kivettem X forintot Y dologra" vagy "Megjött a havi fizu")
- az egyenleg változása (amennyit kivettem vagy betettem, tehát pl. -30000 vagy 150000)
- a pontos egyenleg, amit a bank ír
- további oszlopok a lekötéseim nyilvántartására
És tehát minden sor egy tranzakció.
Nem biztos, hogy pont ilyesmit szeretnél, de hátha jó kiindulás. :) Pl. lehetne külön oszlopod a banki tranzakció összegnek, banki egyenlegnek, a kp tranzakciónak és a kp egyenlegednek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!