Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Miért nem jön be a google...

Miért nem jön be a google chrome-on szinte semmi?

Figyelt kérdés
Tökéletesen működik más böngészőn minden. De a google chrome a frissítése óta szinte semmit nem hoz be. (Facebook, google, gmail, google support, stb-t egyáltalán nem, bejelenthezni sem tudok az accountomba.) Telepítettem már újra, kiszanáltam a bővítményeket, űrítettem a coockiekat, az ideiglenes fájlokat, a böngészési előzményeket...visszaraktam alap beállításra, futtattam ccleanert, windows doctort, kikapcsoltam a tűzfalat, a víruskereső semmit se talált...mi lehet a gond?

2014. márc. 5. 12:09
 1/5 anonim ***** válasza:
A sugó\probléma megoldás,gyakori hibák megoldásainál nézted?
2014. márc. 5. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

az is ugye a support része, még az se jön be...de néztem másképp, másik böngészőből. Nem találtam megoldást, azért köszi!


Egy tök általános hibazüzenet, amit mindenre kidob:


"Megszakadt a kapcsolat a következővel: support.google.com.

Ellenőrizze az internetkapcsolatot.

Ellenőrizze a kábeleket, majd indítsa újra a routert, modemet vagy más hálózati eszközt, amelyet használ.

A hálózat elérésének engedélyezése a Chrome számára a tűzfal- vagy vírusirtó- beállításokban.

Ha már megjelenik a hálózat elérésére engedélyezett programként, próbálkozzon az eltávolításával, majd az ismételt felvételével a listára.

Ha proxyszervert használ...

Ha proxyszervert használ, ellenőrizze a proxybeállításokat, vagy kérdezze meg a rendszergazdájától, hogy a proxyszerver működik-e. Ha úgy gondolja, hogy nem használ proxyszervert: Lépjen ide: Chrome menü > Beállítások > Speciális beállítások megjelenítése... > Proxybeállítások módosítása... > A helyi hálózat (LAN) beállításai, és törölje a jelet innen: „Proxykiszolgáló használata a helyi hálózaton”.

Hibakód: ERR_CONNECTION_RESET"


Mindenre ezt írja, miközben ezek közül minden rendben van. Jó lenne elkerülni egy esetleges újratelepítést, és most itt nem arról van szó, hogy nem vagyok hajlandó másik böngészőt használni, mert ha csak annyi lenne a baj, akkor éppen letojnám a googlechrome-ot, de azt nem tudom elfogadni, sőt kifejezetten aggaszt, ha valami csak úgy, ok nélkül nem szuperál a gépemen.

2014. márc. 5. 13:55
 3/5 anonim ***** válasza:

Nem csak ezek vannak mint hiba lehetőség.


Probléma

Lehetséges, hogy számítógépén olyan rosszindulatú program van, amely a Google Chrome összeomlását okozza.


Megoldás


Próbálja meg a Malwarebytes, a PrevX vagy más vírusirtó programot, hogy megtalálja és eltávolítsa a rosszindulatú programokat. Megpróbálhatja továbbá az interneten megkeresni a chrome://conflicts oldalon felsorolt ütköző modulokat a (csak Windows rendszeren), ahol megtekintheti a rosszindulatú program eltávolításához szükséges további lépéseket.


Vagy:

Probléma


Egyes harmadik felektől származó szoftverek a Google Chrome összeomlását okozhatják. Ha ez történik, a következő üzenet jelenik meg: „Jaj! A Google Chrome összeomlott” vagy „A fene vigye el!”.


Ha beírja a chrome://conflicts parancsot a címsávba (csak Windowson), ellenőrizheti, hogy van-e a gépén olyan szoftver vagy rosszindulatú program, amelyről tudható, hogy a Google Chrome összeomlását okozhatja.


Megoldások


Megpróbálhatja megjavítani ezeket a hibákat az „about:conflicts” lapon felsorolt, harmadik felektől származó ütköző szoftverek frissítésével, letiltásával vagy eltávolításával. Keresse fel a Google Chrome ismert problémák részét is, ahol bizonyos szoftverek által okozott rendszerösszeomlásra vonatkozó megoldásokat találhat.


Az összeomlást számos esetben valamilyen rosszindulatú program okozza. Ha az összeomlás gyakran következik be, javasoljuk, hogy ellenőrizze számítógépét vírusirtó szoftverrel.

Vagy a fiók sérült:

Ha böngészőjének felhasználói profilja megsérült, új felhasználói profilt hozhat létre a sérült helyett:


Utasítások Windows esetében

Lépjen ki teljesen a Google Chrome-ból.

Nyomja meg a Windows gomb +E billentyűkombinációt a Windows Intéző megnyitásához.

A megjelenő Windows Intéző ablakban írja be a következőt a címsávba.

Windows XP: %USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\

Windows Vista/Windows 7/Windows 8: %LOCALAPPDATA%\Google\Chrome\User Data\

A megnyíló könyvtárablakban keresse meg a „Default” nevű mappát, és nevezze át a következőre: „Backup default”.

Ezután próbálja meg ismét megnyitni a Google Chrome-ot. A böngésző használatának megkezdésekor automatikusan létrejön az új „Default” mappa.

Ha kívánja, átviheti az adatokat régi felhasználói profiljából az újba. Ez a művelet azonban nem ajánlott, mivel a régi profil egy része sérült lehet. Ezt szem előtt tartva a régi könyvjelzők átviteléhez másolja át a „Bookmarks.bak” fájlt a „Backup default” mappából az új „Default” mappába. Az áthelyezést követően nevezze át a „Bookmarks.bak” fájlt „Bookmarks” névre az áttelepítés befejezéséhez. A böngésző összes többi adata a „Backup default” mappában marad, azonban ezeket nem lehet az új profilra átvinni.

2014. márc. 5. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm! Valószínűleg a fiókkal lehetett valami gebasz, de legalább is a default mappában. A mappaátnevezéses történet megoldotta a problémát! Most vígan működik, úgyhogy még egyszer ezer köszönet és hála a részletes utánajárásnak! :)
2014. márc. 6. 09:45
 5/5 anonim ***** válasza:
Ok,nincs mit :)
2014. márc. 6. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!