3Ds Max 2013-ban rendereléskor a modellem bizonyos része egyik irányban teljesen átlátszó marad. Egy objektumként van elmentve, ugyan azt a material-t kapta, be van kapcsolva hogy rendereléskor látható legyen. Bug, vagy rossz beállítás?
Figyelt kérdés
2014. febr. 28. 20:57
1/1 tabaki válasza:
Maxet nem használok, de Blender alapján: Nézd meg, hogy a felület normálisai ott is a megfelelő irányban állnak-e, ha nem, fordítsd meg a felületet. Persze lehet, hogy a Maxnél ez teljesen másképp megy, akkor bocs az okvetetlenkedésért.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!