Miért van az, hogy az új játékok között is ekkora különbség van grafikát illetően?
Különböző játékok gyakran különböző motorokat használnak. Pl. Bf, Cod, Crysis, Unreal Engine. Mind máshogy van megírva. Halkan hozzáteszem, hogy a cod nagyon sokáig (mw2-ig biztosan) a '99-ben kiadott q3 tuningolt változatát használta.
Más motorok, más képességek. Van amelyik a karakterek megjelenítésére gyúr rá, van amelyik a fény-árnyék hatásokra, van amelyik a részecske effektre.
Mások a prioritások, programozói képességek. Pl. ha egy játék nagyrészt a természetben játszódik, több figyelmet fordítanak a növényekre, környezeti hatásokra, esetleg szebb, jobban kidolgozott textúrákat használnak.
Sok múlik a dizájnerek képességein is.
Többek között. Kb. akkora különbségek vannak, hogy akár szabad szemmel is felismerhetőek a különböző motorok a vájt szemű játékos számára.
6: Lehet, nem akartam hülyeséget mondani. Utoljára az mw2 fájljai között kotorásztam a többivel nem foglalkoztam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!