Hogy lehet átlósan felosztani egy táblázat celláját Wordben, illetve Excelben?
Szia!
Lehet, hogy elsőre nem fog tetszeni a válasz, de NE AKARD FELOLSZTANI! :)
Ha arra van szükség, hogy egy cella osztott legyen, akkor
a táblázat rosszul van megtervezve,
és valójában egy új oszlopra, vagy sorra van szükség ahhoz, hogy mindkét adatot tárolni tudd,
nem pedig arra, hogy 2 adatot tárolj egy cellában.
Alapszabály táblázatoknál és adatbázisoknál, hogy egy adatot csak egyszer, egy helyen tárolunk, és egy cellában pedig nem tárolunk két adatot.
Egy cella - egy adat; egy adat - egy cella.
Most lehet, hogy azt mondod, hogy ne bonyolítsuk a dolgot, de pont azzal teszed átláthatatlanná és bonyolulttá a táblázatot, ha két adatot akarsz egy helyre beletuszkolni.
Ha van még kérdésed, írj!
Üdv.: Karesz
Javaslom, hogy guglizz. Főleg angolul, ha tudsz és értesz angolul.
én gugliztam hirtelen, és ezt találtam
Beírt kérdés: google: "how to divide cells in excell diagonally" neked is ezt kellett volna beírnod.
Ezt kaptam első találatnak: http://www.youtube.com/watch?v=0s5OiRMMzuY
stb, stb., üdv.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!