Minecraftban a textura packeknél az "Optifine" "telepítését" követően, az üveg miért változik el másmilyenné? AZ optifine program ugyebár az fps-t megnöveli, de valamiért elállítja az üveget. Miért van ez?
Azért van, mert az Optifine, nem csak úgy megnöveli az fps-t, hanem az eredetinél sokkal több beállítást biztosít, és ezeknek segítségével is elérhető a gördülékenyebb játékment.
(Minnél szebbre állítasz valamit annál lassabb lesz a játék, pl mikor a víz láthatóan csobban a földön)
Az üvegetszétszedni, a következő módon tudod:
beállítások(options)>videó beállítások(video settings)>minőség(quality)>kapcsolódó textúrák(connected textures)
Az utóbbit OFF-ra átállítva, szétszedheted az üveget, könyvespolcot, stb...
Oh, az Optfine sok mindent csinál, FPS-t növel, HD textúra támogatást ad (ami mondjuk egy ideje már nem olyan lényeges, mert az alap MC is tudja), és egy-két textúrával kapcsolatos dolgot is megváltoztat. És az üveggel kapcsolatos dolgot ismerem. Megmondom őszintén, nem tudom, mi a beállítás magyar neve, de az opciók->video beállítások->minőségen belül kellene valami összekapcsolt(?) textúráknak lennie... Angolul Options -> Video Settings -> Quality -> Connected Textures, ezt kapcsold ki!
Néhány textúra használja, annál normálisan működik, de amelyik nem használja, az az alap üveg textúrára cseréli le a textúra csomag üvegét.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!