Excel. Azt hogy tudom megcsinálni, hogy ha beírok egy cellába egy értéket, azt autómatikusan hozza be egy másik cellába?
Figyelt kérdés
Pl A10es cellába beírom, hogy 100.000 és erre az értékre van szükségem a B18 és D 20 cellánál is. Ne kelljen külön-külön beírni hanem automatikusan írja be. Illetve ugyanez csak eredménnyel. Kijön 1234 eredménynek amit máshova szeretnék autómatikusan berakni mert továbbiakban ezzel kell majd számolnom.
És ezeket meg lehet táblánként is csinálni? 1es tábla X eredményét rakja be automatikusan a 2es táblára.
2013. dec. 19. 10:19
1/1 anonim válasza:
igen. Beírod a B18 és D20-as cellákba, hogy
=A10
igen elég sok mindent meg lehet csinálni excel-el, az alapokat nézd át a neten.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!