Mi a teendő ilyenkor? SKYPE! KÉP LENT!
(1# vagyok) Hivatalos fórumon is többen futottak fele ebbe a hibába.
Leginkább ezeket javasolták nekik:
- Internet Explorer újratelepítés,
- java újratelepítés
- Töredezettségmentesítés,
Üdvözlöm!
Ahogy az előttem szóló írta, az Internet Explorernek működőképesnek kell lennie, függetlenül attól, hogy a Felhasználó közvetlenül használja-e.
Szóval melyik verzió van fönt, és sikerül-e elindítani és használni rendben, próbaként?
Ha újra kell telepíteni, akkor ez az oldal jól használható: [link]
Illetve érdemes a legfrissebbet letölteni: [link]
Ha ez nem segít, meg kell nézni:
1. Ki kell lépni _teljesen_ a Skype-ból, majd így elindítani
a. 32 bit: "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /legacylogin
b. 64 bit: "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /legacylogin
2. Az eseménynaplót megnézni és a bejegyzéseket áttekinteni. Abból is sok minden kiderül(het)
Remélem, ezek segítenek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!