Blender 2.6-ban hogyan lehet tükrözni egy objektumot?
Figyelt kérdés
Próbálom kiismerni a blender2.6-ot és készítem az első animációd 30+30 perc alatt útmutatót.Ez az útmutató régebbi
kezelőfelületen mutatja be lépésről lépésre a modellezést.(nagyon kevés, nem tudom hogy nevezhetem-e annak).A lényeg,hogy leakadtam ott hogy a figurának a másik felét tükrözzem mert nem jön elő az ablak a betűkombináció leütésére. Hogyan lehet tükrözni? Van egy használati útmutató 2.6-ról?
2013. aug. 28. 08:18
1/1 tabaki válasza:
Ha még érdekel: Ctrl+M, utána a kívánt tükrözési irány (x,y,z), majd Enter.
A másik módszer, hogy a beállitótáblán (n) a megfelelő irányban -1 méretet írsz be. Utána Ctrl+A->Size okézásával fixálhatod, hogy azontúl az legyen a +1 érték.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!