Milyen programmal készítették ezt az animációt?
Esetleg többet is használhattak? Tippek, vagy biztos válaszok.
A normális válaszokért megy a zöld.
Nagyon sokféleképpen lehet animációt csinálni. Nem fontos feltétlenül, hogy a program kezelje a shaderezést, ahogy elnézem képkockáról képkockára megrajzolhatták "shaderezetten" is. Bár nem árt ha tudsz kicsit programozni (vagy legalább scriptelni) ha ilyen effektusokat is szeretnél, mint a természetes randomizált hóesés effekt, esetleg a füst, pára meg hasonlók (vagy ez a multiscrollos mozgás, elő-utó-aktuális réteg amit mozgatnak és egyik lassabb másik gyorsabb). Én még nem csináltam konkrétan animációt, de pl. XNA Game Studio-val (ami eredetileg játékra van kitalálva tudtam ilyesmit csinálni:
https://www.youtube.com/watch?v=_FoBMjVPirA
De biztos van ennek egyszerűbb megoldása is, minthogy feltétlenül megtanulj programozni, de úgy érzem aki legalább 2D-s játékfejlesztéssel foglalkoznik, annak alapból már adott mellé automatikusan az animálás lehetősége is, konkrétan az ilyen effektus meg rétegkezelés, meg kamera mozgatás, amit képkockáról képkockáról mindig megrajzolni halál lenne :).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!