2007-es Microsoft excellel hogy lehet ezt megcsinálni (lent)?
Boltos vagyok, és arra kellene a program hogyha meglehetne vele könnyíteni az áru összeírását.
tehát nem kellene minden egyes alkalommal egy lapra leírni hogy milyen termék kell.
valami olyasmire gondoltam hogy készítek egy táblázatot ABC sorrendbe és kitudnám választani hogy milyen termék kell és ha kiválasztottam akkor egy külön lapon megjelenne és kilehetne nyomtatni (esetleg az termék neve mellé írhatnám a beszerzési árát vagy valami megjegyzést)
Köszi a segítséget előre is :) !!
A szebb de bonyolultabb lehetőség, hogy egy VBA scriptet írsz hozzá.
A kevésbbé elegáns megoldás, hogy csinálsz egy oszlopot az áruk mellé, amibe egy x-et teszel, amire szükséged van. Eztuán bekapcsolod az autoszűrőt az x-ek felett, hogy csak azokat a sorokat lásd, amiket bejelöltél. Ezután kinyomtatod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!