Hogy lehet kameranézetet állítani Blenderen?
Figyelt kérdés
3 órája bajlódom ezzel a kamerával hogy ránézzen a "karakterre",de sehogy sem jön össze. van erre valamilyen billentyűparancs vagy valami?2013. máj. 1. 19:22
1/3 anonim válasza:
Numpad 0 és próbáld a transform gyorsbillentyűkkel (G,R,S alapból) mozgatni a kamerát, sokkal egyszerűbb.
2/3 A kérdező kommentje:
thx:)
2013. máj. 2. 13:06
3/3 tabaki válasza:
Egy-két hasznos adalék:
A kamera beállításainál üsd be a Display tábla Limits gombját, akkor fölrajzolja a nézés irányát.
Tengely-irányú mozgatáskor a G után üss a kívánt iránynak megfelelő X, Y vagy Z billentyűt is, így kameranézetben is arra fog menni.
Ha több kamerád van, a megfelelő kiválasztása után Ctrl+0 arra állítja a nézetet.
Ha már a célra nézel, de közelíteni/távolítani akarod a kamerát, jelöld ki, kameranézetben G leütése után középső egérgombbal kattints, és húzással beállíthatod. Utána a szokott módon, bal gombbal vagy Enterrel okézd le.
Ugyanígy a forgatást is a kamera vízszintes és függőleges tengelyéhez igazíthatod a kameratengely helyett. Tehát R, középső gomb, mozgatás, oké.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!