Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Autodesk Maya 3d 2013-ban mi...

Autodesk Maya 3d 2013-ban mi a különbség a NURB és a Polygon primitive között?

Figyelt kérdés
Most tanulom a program használatát és a benne dumáló oktató rögtön megállapítja rákattintás után, hogy mi NURB és mi Polygon.. Én meg csak ámulok és bámulok. Mi a különbség?

2013. ápr. 27. 16:50
 1/2 anonim válasza:
a NURBS vonalak alapján rak össze egy alakzatot, abban tényleges görbületek vannak. a polygon az a dolog, amit pl a játékok is használnak, kis négyzetekből, háromszögekből álló alakzatok. ezekben nincs tényleges görbület, de a fényhatások, és a nagy polygonszám csodákra képes. egy nyolcszögű "henger" is nézhet ki domborúan. a mayát inkább a NURBS modellezésre találták ki, de én ehhez nem értek, én Max-ozok. Az polygonos (persze abban is van NURBS, mint ahogy mayában is van polygon).
2013. szept. 22. 02:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Persze, az utóbbit tudom. :) Értem, köszi! Láttam már vagy 15 órányi oktatóvideót Mayából és még mindig nem fogtam fel, hogy az oktató mikor miért dönt úgy, hogy "ezt inkább NURBS-szel kéne" stb. :D
2013. szept. 28. 11:54

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!