Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Megoldás lehet az Outlook...

Megoldás lehet az Outlook Expressz levelezőrendszeremmel kapcsolatos alábbi problémámra, ha rendszer visszaállítást csinálok?

Figyelt kérdés

A gépen a Windows XP Professional 2002-es verziójának 3-as szervizcsomagja fut. Jogtiszta példány.

Internet szolgáltatóm a UPC.


Az internetkapcsolatom jó, böngészni és letölteni is tudok.

A levelezőrendszerrel ~8-10 fiókot kezelek (SMTP és POP3).

Nem csak ....@upcmail.hu végződésüket, hanem egyéb különböző fiókokat is.


Gondom csak a ....@upcmail.hu fiókokkal van, ezeket nem akarja beolvasni a levelező rendszer.

Illetve ha véletlenül be is olvassa, megakad, ha éppen levél érkezne valamelyikbe.


Semmit nem állítottam el. Gyakorlatilag az elmúlt közel egy évben hibátlanul működött.


Most az alábbi hibaüzeneteket kapom:

"Időtúllépés következett be miközben a kiszolgálóval kommunikált. Fiók: 'pop3.upcmail.hu', Kiszolgáló: 'pop3.upcmail.hu', Protokoll: POP3, Port: 110, Biztonságos (SSL): Nem, Hibaszám: 0x800CCC19"


"Ismeretlen hiba történt. Fiók: 'pop3.upcmail.hu', Kiszolgáló: 'smtp.upcmail.hu', Protokoll: SMTP, Kiszolgáló válasza: '421 edge04.upcmail.net edge ESMTP server temporary not available', Port: 25, Biztonságos (SSL): Nem, Kiszolgálóhiba: 421, Hibaszám: 0x800CCC67"


Mi a meglátásotok?



2013. febr. 27. 16:57
 1/4 anonim ***** válasza:

Talán a vírusirtód túl sokáig mókerol a levelekkel, és ezt a upc szerver nem tolerálja. Főleg, hogyha régebbi verziójú a vírusirtód, vagy gyenge a géped hozzá, és ezért lassabban ellenőrzi.

Próbáld már meg letiltani, és úgy megpróbálni!

2013. febr. 27. 18:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

Nem lehet gond a vírusirtóval, mert már közel tíz napja használom az AVG legfrissebb próbaváltozatát és eddig semmi gond nem volt vele.

Mint mondtam most is csak a ....@upcmail.hu-s fiókokkal van.

Leveleket nem fogadnak, ha meg én akarok belőlük kifelé küldeni, akkor egyből jönnek a hibaüzenetek.


A többi fiók kifogástalanul és gyorsan működik.


Délelőtt letöltöttem és lefuttattam az AVG PCTune alkalmazását is, amivel a gépet lehet optimalizálni, az általa feleslegesnek ítélt fájlokat törölni, stb.

Lehet, hogy ezzel okoztam ezt a káoszt?

2013. febr. 27. 19:28
 3/4 anonim ***** válasza:

Ezért írtam, hogy a upc szervere. Azért kipróbálhatod...

De tényleg lehet, hogy a avg-s "tuningoddal" toltad el. Esetleg lehet visszaállítási lehetőség a programban, mert szokott lenni.

2013. febr. 27. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Érdekes, hogy tegnap egyetlen levél sem jött meg a problémás fiókokra, de miután írtam a upc ügyfélszolgálatának is, tőlük megérkezett az automata válaszüzenetük.

De csak ez.


Ma reggel több levél is megérkezett, de nem mind.

Tegnap próbaként sok levelet küldözgettem magamnak más fiókokból, így tudom, hogy nem mindegyik jött meg.

Ma már küldeni is lehet és fogadnak is a problémás fiókok, de a beolvasásuk lényegesen lassabb, mint az előző időszakokban volt. A küldésnél is és a fogadásnál is.


A helyzet azután sem változott miután először csak felfüggesztettem, majd töröltem is az AVG-t a gépről.

Magában a programban nem láttam visszaállítási lehetőséget. A PC TuneUp-ban sem.


Így már csak a teljes op. rendszer visszaállítása lehetne megoldás, de nem vagyok biztos benne, hogy ez a levelező rendszer beállításait is visszaállítaná-e, esetleg a törölt fájlokkal együtt.

Így még vacillálok rajta, hogy meglépjem.

2013. febr. 28. 10:01

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!