Windows 8 áruházban miért jön ki minden alkalmazásra ez a hibaüzenet? ("nem sikerült lebonyolítani a vásárlást")
Figyelt kérdés
2013. jan. 29. 16:16
1/2 Pj0tr válasza:
Asztali gép vagy RT?
Be vagy jelentkezve a live accountoddal?
Fizetős tartalomról van szó? Meg vannak adva a bankártyád adatai?
2/2 A kérdező kommentje:
Asztali windows 8 Pro.
Bevagyok és nincsenek megadva a kártya adatai mert kiskorú vagyok és nincs kártyám :S Viszont ingyenes tartalmakról van szó :)
2013. jan. 29. 16:24
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!