Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Windows 8 áruházban miért jön...

Windows 8 áruházban miért jön ki minden alkalmazásra ez a hibaüzenet? ("nem sikerült lebonyolítani a vásárlást")

Figyelt kérdés
2013. jan. 29. 16:16
 1/2 Pj0tr ***** válasza:

Asztali gép vagy RT?

Be vagy jelentkezve a live accountoddal?

Fizetős tartalomról van szó? Meg vannak adva a bankártyád adatai?

2013. jan. 29. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Asztali windows 8 Pro.

Bevagyok és nincsenek megadva a kártya adatai mert kiskorú vagyok és nincs kártyám :S Viszont ingyenes tartalmakról van szó :)

2013. jan. 29. 16:24

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!