A Maya 4d képes olyan formátumban lementeni objektumokat amit a Blender 3d beolvas? Például .3ds
Figyelt kérdés
Ilyenek közül egy is elég lenne: .3d ; .obj ; .x3d; .stl;
.ply.; .svg; .bvh; .dae. Köszi előre is.
2013. jan. 4. 20:45
1/5 anonim válasza:
mayát nem ismerem, de szerintem obj formátumot biztos tud
2/5 anonim válasza:
Blender File>Import és megnézed mik vannak ott. .OBJ meg univerzális formátum, azt minden tudja.
3/5 A kérdező kommentje:
Második válaszoló! Importbol irtam ki lent a formátumokat, mert blenderem van, de a netes objektek nem jók mert leesnek a meshröl, éppezért akarok saját objektumokat készíteni, ha kicsit gagyibbak is lesznek.
2013. jan. 10. 19:15
4/5 anonim válasza:
Most mit értesz azalatt, hogy leesnek a meshről?
Ha csak modell import/export kell animáció nélkül, arra a .OBJ formátum tökéletes.
5/5 A kérdező kommentje:
Csak nekem nem animáció kell, hanem játék, gravitációval
2013. febr. 7. 13:48
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!