Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Retró: Hogyan kell a Doom...

Evele123 kérdése:

Retró: Hogyan kell a Doom 2-ben átírni a különböző kiegészítőket? (bővebben lent)

Figyelt kérdés
Sprite-ok, hud-ot, a főmenüt (pl. a koponya és a háttér), a térképet, a karaktereket (a szörnyeket), a tárgyakat, a hangokat. A doom-buildert ismerem.

2012. nov. 29. 14:46
 1/2 anonim válasza:

SLADE 3-ban megnyitod a DOOM2.WAD-OT, megnézed a Doom2 fájljainak a nevét, a saját projektedbe ugyanolyan néven beraksz még spritet hudot hangot stb de lehet MP3,OGG,PNG,JPG Csak GZDoom,MID,MUS - Modelleknéd MD2,MD3,DMD asszem.


pl megkeresed h a menüháttér neve M_DOOM és a sajátodba is beraksz egy M_DOOM-ot más tartalommal


ezekről bővebb info van angolul a ZDoom Wiki-n.


ha .PK3-at csinálsz akkor pl sprites mappába a sprite-ot texturesbe a textúrákat (a hudot nemtudom) de wadnál 2db fájl közé kell, pl SLADE-ben új fájlt csinálsz a wadodba 2-t pl TX_START és TX_END néven és ezek közé rakod a fájlokat. Lehet hogy valamit rosszul mondtam, mert én PK3-akat szoktam csinálni általában. persze ez nem csak Slade-ben működik XWE-vel és SlumpEd-el is.

2013. márc. 8. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
köszi a választ!
2013. márc. 15. 20:17

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!