Outlok Expressznél mi lehet a baj?
Figyelt kérdés
Ha bekapcsolom, akkor elkezdi letölteni a leveleket, majd leáll és kiírja, hogy a szolgáltató megszakította a letöltést, a hosszú idő miatt. Hiba a szoftvercsatornában.
Akkor kikapcsolom, és újra bekapcsolom. és akkor letölti a leveleket. A baj az, hogy nem egyszer, hanem hat hétszer is ugyan azt a levelet. A szolgáltató azt mondja, hogy a gépemmel van a hiba., vagy megsérült a pop3. Azt töröltem és újra töltötte a gép. Ugyan az a hiba.
Átváltottam az outlokra és ott is hibaüzenetet ad, de letölti a leveleket. Mi lehet a hiba?
2012. okt. 22. 18:02
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!