Melyik a legjobb Physics Engine, ami nem a sebességre, hanem a pontosságra megy rá?
Figyelt kérdés
fizika2012. okt. 1. 21:54
1/4 Komplikato válasza:
Ezt azért elég nehéz megválaszolni, mert pl. a játékokhoz készült fizikákból (sajnálatomra) nem valós fizikához kötődő részeket használják (lásd PhysX), hanem látványelemekhez, por/szikra (részecske) és hasonló eyecandy dolgokra pazarolják. Pedig elég jó kis textil, ruha és folyadék szimulációkat tudnának. Meg vannak komolyabb dolgok, amik mérnöki tervező szoftverekhez vagy 3D Studio Max-hoz készültek.
2/4 Komplikato válasza:
Egyébként én az Euphoria nevűre voksolnék.
3/4 A kérdező kommentje:
Tudok akkor mondani olyan mérnöki physics engine-t, amibe a fellépő erők is kimenthetők? Szóval törést nem akarom dinamikájában szimulálni, de szeretném megvizsgálni, hogy mikor történne törés.
2012. okt. 2. 12:45
4/4 A kérdező kommentje:
Euphoria is a game animation engine.
Nekem fizikai szimuláció kell nem játék!
2012. okt. 2. 12:46
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!