Hogyan lehet a . Max/.3ds/. Obj fájlt Autodesk Maya (. ma/. Mb) fájlá konvertálni?
Sok 3D-s modell van, ami .max/.3ds/.obj kiterjesztésű, de nekem Autodesk Maya 2012-őm van, ami csak .ma/.mb fájlokat képes megnyitni. Át lehetne ezeket valahogy konvertálni.(Ha lehet.)
Röviden: .max-->.ma/.mb
.3ds-->.ma/.mb
.obj-->.ma/.mb}ez nem annyira fontos
Én 3ds max használó vagyok, de hogy a Maya, ami profibb a Max-nél ne tudna importálni 3ds, vagy obj modelleket, el sem tudom képzelni!
Ne a megnyitásnál keresd, kell, hogy legyen importálási lehetőség, ahol egyéb formátumú modelleket meg tudsz nyitni. A "sima" megnyitás alatt szerintem csak a ma/mb fájlokat lehet megnyitni, mint 3ds max-nél is.
OBJ, 3ds, FBX és társaira ott lesz szerintem az import.
Úúh, ez gyors volt, azt hittem 10 évig kell várnom erre. Pechem van, .obj-t megtudja úgy nyitni, de a többit nem.:(
Ettől függetlenül zöld mancs.
És ez a bonus tools -val sikerülne?
Nem értem mit kell tenni.Ja és ingyenes?
Eez az, működik, letöltöttem, megcsináltam amit írtak a fórumban, Importnál a négyzet, majd file type:3DS. jeeeah!
KÖSZÖNÖM NAGYON- NAGYON-NAGYON SZÉPEN!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!