Van még ezekhez hasonló játékok?
Olyan játék ahol a döntéseink befolyásolják a játék végkimenetelét, vagy eldönthetjük hogy jók vagy gonoszak leszünk.
Pl: fable,black&white 1 és 2, witcher (ezeket már kivittem)
Fallout-sorozat (például Fallout 3 - teljes magyarítással vagy Fallout New Vegas angolul). A fő szál és a küldetések adottak, de az interakciók kimenetele könnyíti vagy nehezíti meg a játékot. Lehetsz jó, semleges vagy gonosz karakter is, aminek lehetőségei megjelennek a párbeszédek válaszlehetőségei között is. Mint mindig, a jó oldalon állás viszi előre a játékot, a gonosz oldal képviselete sokkal több akciót igényel, és lassabban is lehet haladni, mert nem nyílnak meg könnyen a lehetőségek. Nincs kötöttség, rosszból fel tudod építeni magad a jó irányba, és a jót is le lehet rontani rosszba a cselekvések által. A vége viszont úgy tudom bármilyen hozzáállással is ugyanaz lesz.
A kérdés csak annyi, érdekel-e egy poszt-apokaliptikus fps-rpg játék.
A Stalker-trilógia első részének vége viszont döntésfüggő, az egész játékmenet által elvégzett cselekvések hatással lesznek a végére, akár egy kihagyott küldetés vagy egy megölt karakter által meg nem kapott feladat miatt borulhat a tökéletes befejezés, és csak egy 6 feltételen alapuló 6-féle befejezést tudsz kapni.
A második-harmadik részének vége viszont adott.
Ez is poszt-apokaliptikus rpg-fps, Csernobilt a középpontba helyezve.
A Bioshock végét is befolyásolja az, hogy hány kislányt mentesz meg, sokat, keveset, mindet, vagy egyiket sem, ez is döntéseken alapszik.
Köszönöm szépen a tippeket =D
Azt nem is tudtam, hogy a stalker-be is van ilyen. Rég óta ki akarom próbálni, és akkor most ki is fogom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!