Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Game Maker jatekkeszito...

Racz Mario kérdése:

Game Maker jatekkeszito programban hogyan lehet a viewek (nezetek) kozott valtani?

Figyelt kérdés
pl egyik emberen lenne a view0 a msikra mikor atvaltok azon meg a view 1 ???????????

2012. febr. 22. 13:57
 1/6 anonim ***** válasza:
Én a kérdésedben nem tudok segíteni, de ajánlom neked, hogy játékkészítéshez ne a Game Maker-t használd, mert hogyha valami komoly játékot szeretnél készíteni, írd meg C++ -ban. A programozási nyelv megtanulása igen időigényes, de fantasztikus eredményeket lehet vele elérni. Én ezt használom, bár egyszerűbb játékok készítésére a Game Maker is megteszi.
2012. febr. 22. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

a C++ nem tanultam meg eddig, de pythonban mar eleg jo vok.

Csak most unalombol elkezdtem game makerozni.

2012. febr. 22. 14:33
 3/6 A kérdező kommentje:
Valaki a megoldast ?
2012. febr. 24. 15:29
 4/6 szotyi41 ***** válasza:

var view;


if keyboard_check_pressed(ord("Betű"))

{

if view = 0

view = 1;

else

view = 0;

}


view_enabled = view;

2012. febr. 24. 23:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
Kösz a segítséget. :D
2012. febr. 25. 14:32
 6/6 anonim ***** válasza:

view_object[0]=object_index

A "object_index" legyen az az objektum amihez szeretnéd a nézetet használni.Pl: obj_jatekos

De elsőnek a nézetet állítsd be a room tervezőben a views-ben.

2012. márc. 18. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!