Mi lenne a saját PC játékotokban?
Én legszivesebben egy olyasmi sandbox stílusú játékot készítettnék, mint a GTA4, csak a korai 90-es évek Magyarországán játszódna, mondjuk 1991-ben.
Tagja lennél egy rendszerváltás után nem sokkal megalakult bűnszervezetnek.
Budapesten kezdődne a játék, aztán elérhetővé válna egy azon kívüli vidéki rész, ami kicsinyítve tartalmazná Magyarország pár jellegzetes helyét pl. Szabolcs vagy a Balaton környéke.
Utána még újabb pályák válnának elérhetővé pl. Románia, Szovjetunió, Jugoszlávia és Ausztria és ezek között kéne árukat, fegyvert, drogot és embert csempészned.
A játékban szerepelne sokféle fegyver, egykét erősebb is, pl. katonaságtól szerzett AK-47-es, illetve tele lenne olyan kocsikkal, mint a Trabant és a Lada.
Több féle vége is lehetne a játéknak a cselekményeid alapján pl. gengszter király leszel Magyarországon, kijutsz Amerikába, vagy kivégeznek a Szovjetunióban, mert lebuksz valami ottani bűn elkövetése közben, esetleg Jugoszláviában telepedsz le, de akkor pár évvel később meghalsz a balkáni háborúkban.
Zöld Kobold
Te egy zseni vagy !
miért? Te megcsinálod? :D
na mindegy, az én játékom egy sims-gta keverék rpg lenne, meg kell szerkeszteni a karakterünket, majd irányítani kell az életét egy városban (vagy egy nagyobb területen 5-6 várossal), nem öregszik, lehet fegyveres bűnöző, tolvaj, de választhat magának törvényes életmódot is, lehet sportoló, üzletember, politikus, dolgozhat akár a lottózóban is, és ami a lényeg: minden egyes pillanatban mi irányítjuk, a munkahelyén (tehát pl. a lottózóban) is, nincsenek a játékban különböző előre felvett jelenetek, így tehát nincs meghatározva előre, hogy mikor kapjuk el pl. az ellenségünket, vagy mikor tud az megszökni. és az idő múlását is be lehet állítani külön-külön minden játékhoz, így ha türelmetlenek vagyunk, akkor gyorsra állítjuk, ha meg valakit nagyon leköt, akkor azt is beállíthatja akár, hogy úgy teljen az idő, mint a valóságban
Nos én magam foglalkozom ilyen dolgokkal. Unity 3D motor, 3ds max, és egyelőre elég gyenge programozói tudással rendelkezem.
Én biztos, hogy ha játékot készítenék, tennék bele random dolgokat, vagy valami egyéb dolgot, ami többszöri végig játszásra sarkalná a játékosokat. Én nem vagyok híve az agyon scriptelt dolgoknak, persze, egyes játékoknál jól működik, de a játék szavatossági idejére lenne az rossz hatással.
Engem érdekelnek a verekedős játékok. Lehetne sikere, pláne, hogy PC-re nem fejlesztenek, igény szerintem lenne rá.
Gondolkodtam horror játékon is, lényegében tapasztalatom abban van, hogy mely játék elemek azok, melyek kiváltják a játékosból a rettegést. Sajna a történet írás nem erősségem.
Mivel nem vagyok a nagy cégek problémájával megátkozva, azaz, hajtani kell a biztos profitra, valószínűleg bevállalnék újszerű ötleteket, amik vagy jól sülnének el, vagy nem.
Azért ha a független játékfejlesztőket nézzük, sokan bevállaltak dolgokat, és nagyon bejött. Ezért is tartom sokkal többre őket, mint az EA és hasonló nagy cégeket, akik kb. annyit tesznek, hogy csinálnak némi ráncfelvarrást / javítást a játékukon, kiadják új néven és kész. Ok, ez így talán kicsit erős túlzás, de lényegében ezt csinálják.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!