3ds max 2010, Flatten mapping?
Figyelt kérdés
Sziasztok!
Fülembe jutott a hír, hogy a 2010-es 3d studio max sokkal jobb, stabilabb mind a 07-es. Ez mind szép és jó, sőt igaz is. Szép dolgokat csináltam benne, DE amikor a textúrázáshoz értem, kiderült, hogy nem müködik (szürke a flatten mapping fül) a megszokott (ráhúzom a textúrafájlt az objektumra, unwarp UWV-> edit->mapping->flatten mapping) műveleti sor (mindent úgy csináltam ahogy a 7 esben). Sok helyen keresgéltem, de semmi értelmeset nem találtam, tudna valaki segíteni nekem? Nagyon megköszönném! Esetleg képes segítséget is elfogadnék.
(aki google-hoz küldene, az most gondolja meg magát 25* és forduljon el a gép elől)
2012. jan. 21. 07:32
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!