Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Hogyan kell Microsoft Excel-be...

Hogyan kell Microsoft Excel-ben segédtáblázatot létrehozni?

Figyelt kérdés
2012. jan. 20. 18:15
 1/2 A kérdező kommentje:
(2003 kiadás)
2012. jan. 20. 18:16
 2/2 anonim ***** válasza:

Egy külön cellacsoport/oszlop/sor amire hivatkozol, ezt jelenti a segédtábla.


Például iskolai osztályzatok vannak feljegyezve a nevekhez, és minden év végi kerekített átlagot más színnel jelölsz. Ehhez kiszámolod egy oszlopban az átlagokat és kerekíted őket, és ez az oszlop neked a segédtábla.

2012. jan. 20. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!