C++ Hogyan hozok létre potenciálisan végtelen számú objektumot?
Figyelt kérdés
Azt szeretném megoldani, hogy a példányosításnál a program adja meg a létrehozott objektumok neveit. Ezt hogyan tehetem meg?
Tehát mondjuk van egy játékom, ahol bizonyos események hatására szörnyek manifesztálódnak és a szörnyek viselkedését egy osztály határozza meg. Az osztály neve mondjuk legyen Szorny, az objektumok meg olyan neveken jöjjenek létre hogy SzornyPl1, SzornyPl2, ... SzornyPl1024. Milyen megoldások léteznek erre? Az elnevezéseket lehet mondjuk egy számláló integer tömbhöz kötni?
Jahm és még egy kérdés: Hogyan törlök egy osztályt a memóriából?
2011. dec. 22. 14:56
1/2 A kérdező kommentje:
Upsz mellé kattintottam ... rossz helyre írtam ki a kérdést.
2011. dec. 22. 14:59
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!