A Pixel Shader ugyan az mint a Shader Model?
Figyelt kérdés
2011. nov. 30. 20:47
1/2 anonim válasza:
Lényegében a Shader model kifejezést a DX10 kompatibilis kártyáktól használják, ugyanis ezeknél már nincs külön dedikált pixel meg vertex shader, hanem úgynevezett unified (egyesített) shader egységek vannak azaz ugyanaz a számoló egység látja el a feladatot (mai nevükön inkább adatfolyam (stream) processzoroknak nevezzük őket) . Tehát itt nem beszélhetünk külön pixel shaderről, de maga a model verzió elárulja, hogy milyen utasításokkal kompatibilis az adott egység.
2/2 A kérdező kommentje:
köszi szépen.
2011. dec. 1. 08:44
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!