Egyszerü de mégis sokoldalu 3d-s modellező program?
Olyan nincs, ami egyszerű és mégis sokoldalú. Az egyszerűség a sokoldalúság rovására megy. Már több éve foglalkozom modellezéssel és elmondhatom, hogy sokkal jobb egy bonyolultabb, professzionális alkalmazást megtanulni, mivel ezekben rengeteg lehetőség van, és nem tudhatod mikor adódik egy olyan probléma, amire csak egy ilyen professzionális alkalmazás használatával tudsz megoldást találni.
Én azt mondom kezdj 3D Studio Max-szel vagy Blenderrel, és utána esetleg jöhet a Maya.
A 3D Studio Max-ben nagyon szeretem, hogy rengeteg plugin van hozzá.
Egyébként egy ilyen alkalmazás elsajátítása megfelelő szinten több évbe telink.
A Blueprinteket textúraként fel lehet használni bármelyik komolyabb 3D modellező alkalmazásban. Nem értem mi a problémád a Cinema 4D-ben a Blueprint alapú modellezéssel? Teljesen jól működik abban is a dolog.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!