Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Azt hogy lehet megoldani hogy...

Azt hogy lehet megoldani hogy ha készítek egy FPS játékot ami a multiplayerre épül? (folyt lent. )

Figyelt kérdés

...(tehát arra van kihegyezve a játékmenet) de azért van benne SinglePlayer is (hogy akinek nincs nete az is tudjon kockulgatni vele) akkor aki Online szeretné tolni annak mindenképpen meg kelljen venni a játékot?


Tehát pl. van a CoD4 és nem akarod a játékot megvenni mert gonosz srác vagy, hanem torrentről gyorsan lehúzod, beírod a szerver IP-t és kész, megy a multi. Ez egy kisebb céget nyilván máshogy érint, ezért van a kérdés is.


Ez egy ellenpélda volt, ezt kéne valahogy megakadályozni.


Mert mondjuk aki teheti annak az első lépése Google Download xy Game with Crack&KeyGen, tudom kicsit pesszimista hozzáállás, de ha valaki esetleg így csinálná akkor egyjátékos módban hagy játsszon nyugodtan, próbálja ki a játékot ingyen, de ha multizni akar mert megtetszik neki akkor vegye meg, tegyük fel nem egy nagy összegű játék.(4-5k Ft)


Arra gondoltam hogy a játék mellé adok egy kódot amivel a vevő tud aktiválni egy online accountot, és csak az aktivált accounttal tudjon multizni. Ez szerintem jó ötlet csak nem tudom hogyan lehetne megvalósítani és itt merülhetnek is fel problémák.


Kicsit pontosabban:

- szóval nem tudom hogy lehetne megvalósítani (konkrétan az általam leírt módszert), ehhez szeretnék egy kis infot.

- a sok account aktiváció nem terhelné le nagyon a szervert? (ahova be kell regelni)

- a szervereket amin játszanak a játékosok azt nekem kéne ezzel a módszerrel üzemeltetni? (ezt nyilván nem tudnám megoldani)

- esetleg egyéb módszerek?


(bocsi ha sok lett, nem bírtam rövidebben kifejteni)


2011. okt. 3. 18:59
 1/7 anonim ***** válasza:
Tudsz te egyáltalán programozni? Na és hogy állsz a 3D és a 2D modellezéssel, a skinneléssel? Szervert tudod hogy kell egyáltalán kezelni?
2011. okt. 3. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Mire oda eljutsz, hogy lesz piacképes játékod, addigra ezek is tiszták lesznek előtted :)
2011. okt. 3. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

1. Ahhoz hogy valaki megvegye ahhoz ütősnek kell lennie a játéknak.

2. Mire te egymagadnak összedobsz egy ütős játékot az... Még ha nem is mai grafikával hanem egy 6 évvel ezelőttivel. HL2-t is egy reteknagy csoport csinálta több mint egy éven keresztül.

2011. okt. 3. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
egymagad akarsz egy gémet csinálni? hol élsz?
2011. okt. 3. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Nem a játék a lényeg, azt érzitek? Arra akar kilyukadni, hogy singleben ingyenes, multiban pedig megkerülhetetlenül fizetős játékot készítsen. Az már mindegy, hogy mikori grafikával vagy hányan.

Ezt úgy tudod elérni, hogy a játék kapcsolatát SSL titkosítással oldod meg és a multi szerver programját és kódját nem hozod nyilvánosságra.

2011. okt. 3. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Igen, igazad van kedves utolsó, nem maga a játék minősége vagy piacképessége volt a kérdés (különben beleírtam volna), hanem az utolsó 4 csokorba szedett kérdésem. :P
2011. okt. 3. 19:24
 7/7 anonim ***** válasza:
Amikor eladnád a játék fizetős licenszét egy embernek, kínosan ügyelne az autentikációs szerver, hogy ne legyen feltűnő ütközés. Tehát ne legyen két azonos licenszel regisztrált játékos egyszerre a hálón. Ha mégis ilyen történne, egyszerűen letiltod ezeket és megírod automatice, hogy bocsi: de illegálisan másolt licenszel nem járja. Ha éppen nincs fönn két azonos licenszű gép egyszerre, de volt fönn egy másik specifikációval egy másolt licensszel, aranyosan figyelmeztetnéd, hogy: kisgazdám, valaki lopja a kódot.
2011. okt. 3. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!