Azt hogy lehet megoldani hogy ha készítek egy FPS játékot ami a multiplayerre épül? (folyt lent. )
...(tehát arra van kihegyezve a játékmenet) de azért van benne SinglePlayer is (hogy akinek nincs nete az is tudjon kockulgatni vele) akkor aki Online szeretné tolni annak mindenképpen meg kelljen venni a játékot?
Tehát pl. van a CoD4 és nem akarod a játékot megvenni mert gonosz srác vagy, hanem torrentről gyorsan lehúzod, beírod a szerver IP-t és kész, megy a multi. Ez egy kisebb céget nyilván máshogy érint, ezért van a kérdés is.
Ez egy ellenpélda volt, ezt kéne valahogy megakadályozni.
Mert mondjuk aki teheti annak az első lépése Google Download xy Game with Crack&KeyGen, tudom kicsit pesszimista hozzáállás, de ha valaki esetleg így csinálná akkor egyjátékos módban hagy játsszon nyugodtan, próbálja ki a játékot ingyen, de ha multizni akar mert megtetszik neki akkor vegye meg, tegyük fel nem egy nagy összegű játék.(4-5k Ft)
Arra gondoltam hogy a játék mellé adok egy kódot amivel a vevő tud aktiválni egy online accountot, és csak az aktivált accounttal tudjon multizni. Ez szerintem jó ötlet csak nem tudom hogyan lehetne megvalósítani és itt merülhetnek is fel problémák.
Kicsit pontosabban:
- szóval nem tudom hogy lehetne megvalósítani (konkrétan az általam leírt módszert), ehhez szeretnék egy kis infot.
- a sok account aktiváció nem terhelné le nagyon a szervert? (ahova be kell regelni)
- a szervereket amin játszanak a játékosok azt nekem kéne ezzel a módszerrel üzemeltetni? (ezt nyilván nem tudnám megoldani)
- esetleg egyéb módszerek?
(bocsi ha sok lett, nem bírtam rövidebben kifejteni)
1. Ahhoz hogy valaki megvegye ahhoz ütősnek kell lennie a játéknak.
2. Mire te egymagadnak összedobsz egy ütős játékot az... Még ha nem is mai grafikával hanem egy 6 évvel ezelőttivel. HL2-t is egy reteknagy csoport csinálta több mint egy éven keresztül.
Nem a játék a lényeg, azt érzitek? Arra akar kilyukadni, hogy singleben ingyenes, multiban pedig megkerülhetetlenül fizetős játékot készítsen. Az már mindegy, hogy mikori grafikával vagy hányan.
Ezt úgy tudod elérni, hogy a játék kapcsolatát SSL titkosítással oldod meg és a multi szerver programját és kódját nem hozod nyilvánosságra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!