Excel: adott sorok elrejtése. Hogyan?
Excel táblázatban szeretnék elrejteni néhány sort.
Példa: van 5 darab különböző gyümölcsöm, amelyek nevét beírom egymás alá összesen 5 sorba. Minden gyümölcs alá le akarom írni a jellemzőit (szín, méret, íz stb.), minden jellemzőt külön sorba, de ezeket a sorokat el akarom rejteni, vagyis, hogy csak a gyümölcsök neve látszon, és a jellemzőket tároló sorok csak akkor jelenjenek meg, ha módosítani akarom őket, azután újra könnyen el lehessen őket rejteni.
Erre szeretnék kapni valami egyszerű megoldást, ha lehet. Nem vagyok túl járatos excelben, de netes böngészés során úgy gondolom, valahol a makrókban kell keresni a megoldást. Csak sajnos ezekhez nem értek, így aki tud segíteni, próbálja a laikusok nyelvén magyarázni.
Előre is nagyon köszönöm!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kijelölöd a sorokat, jobb klikk és kiválasztod az elrejtést,
OpenOffice, de az Excel is hasonló. Makróhoz köze nincsen...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Elfelejtettem írni - bár biztosan tudod - a bal szélen levő
számozáson kell kijelölni és klikkelni...
Nem a cellákon!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!