Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » 3ds Max hal (betta). Szerintet...

Foxicom kérdése:

3ds Max hal (betta). Szerintetek milyen lett? Www. Kepfeltoltes.hu/view/110529/Fish_www.kepfeltoltes.hu_. Jpg

Figyelt kérdés
2011. máj. 29. 20:01
 1/6 A kérdező kommentje:
2011. máj. 29. 20:01
 2/6 anonim ***** válasza:

Ha még csak most kezdtél el foglalkozni modellezéssel, akkor nem olyan rossz. De a textúrákon még van mit javítani, elég alacsony a felbontásuk, és néhol nem megfelelően illeszkednek.

A modellen is vannak kisebb hibák, amiken még lehetne csiszolni.

A mederfenék homokos textúrája egyébként nekem kifejezetten tetszik.

Ha első munkád, akkor azt mondhatom, hogy nem is olyan rossz!

Gyakorolj sokat!

2011. máj. 31. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm!=) Ez az első komolyabb modellem, most textúráztam először!
2011. máj. 31. 10:29
 4/6 anonim ***** válasza:
Nem rossz, bár a faroknál és az úszóknál van egy kis textúra hiba, gondolom mert nem 1 brushból áll az egész, pedig simán meglehetett volna 1 brushból is oldani, de elég jó,csak egy HD textúra kéne :)
2011. máj. 31. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
Köszi=) Egy brushból hogy lehetett volna megcsinálni?(a textúra egy kép volt )
2011. máj. 31. 14:16
 6/6 anonim ***** válasza:

Szvsz nem jól fogalmazott a válaszoló. szerintem egy object-re gondolt és nem brush-ra?


Az a lényeg, hogy a modellnek azon részeit egybefüggően egy objektumból célszerű lemodellezni, amire egy textúrát akarsz ráhúzni.

A te scene-eden látszik, hogy a farokúszóval gondok vannak, a farokúszó egyik része a hal törzséhez tartozik még, a másik már külön object.

És a többi úszója mintha csak bele lenne tolva a hal testébe.

Egyébként az egész halat egy objektumból is megalkothatod, de akkor meg kell tanulnod, hogyan kell egy objektumra több különféle textúrát, materialt alkalmazni egyszerre.

A hal gerincénél is előjönnek textúra problémák, de ezek szerintem modellezési hibákból származnak.

Feküdj rá keményen a modellezésre, és utána célszerű utánanézni az uvw-nek is, ami a textúrázáshoz nagyon fontos!


Ahogy már korábban is írtam, gyakorolj sokat!

2011. máj. 31. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!