3ds Max hal (betta). Szerintetek milyen lett? Www. Kepfeltoltes.hu/view/110529/Fish_www.kepfeltoltes.hu_. Jpg
Ha még csak most kezdtél el foglalkozni modellezéssel, akkor nem olyan rossz. De a textúrákon még van mit javítani, elég alacsony a felbontásuk, és néhol nem megfelelően illeszkednek.
A modellen is vannak kisebb hibák, amiken még lehetne csiszolni.
A mederfenék homokos textúrája egyébként nekem kifejezetten tetszik.
Ha első munkád, akkor azt mondhatom, hogy nem is olyan rossz!
Gyakorolj sokat!
Szvsz nem jól fogalmazott a válaszoló. szerintem egy object-re gondolt és nem brush-ra?
Az a lényeg, hogy a modellnek azon részeit egybefüggően egy objektumból célszerű lemodellezni, amire egy textúrát akarsz ráhúzni.
A te scene-eden látszik, hogy a farokúszóval gondok vannak, a farokúszó egyik része a hal törzséhez tartozik még, a másik már külön object.
És a többi úszója mintha csak bele lenne tolva a hal testébe.
Egyébként az egész halat egy objektumból is megalkothatod, de akkor meg kell tanulnod, hogyan kell egy objektumra több különféle textúrát, materialt alkalmazni egyszerre.
A hal gerincénél is előjönnek textúra problémák, de ezek szerintem modellezési hibákból származnak.
Feküdj rá keményen a modellezésre, és utána célszerű utánanézni az uvw-nek is, ami a textúrázáshoz nagyon fontos!
Ahogy már korábban is írtam, gyakorolj sokat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!