GTA SA-ban hogyan lehet autót modellezni programmal?
Figyelt kérdés
Tegyük fel a következőt: Rajzolok egy autót (minden oldalról, minden egyes részt külön). Majd veszem pl. a GTA SA katonai Hummer-t. A képek alapján hogyan (és milyen progival) tudom elkészíteni az autót, hogy használhassam a játékban. VÉgeredményként 2 fájlt, 1 *.ddf ; és 1 *.txt fájlt kapok (ha ez segít)
Esetleg még ha valaki tudja hogyan lehet extrákat hozzárakni, itt pontosan a motorháztetőre épített gépfegyverre gondolok (CLEO MOD-ban láttam már).
Minden segítséget köszi előre!
2011. máj. 20. 19:55
1/5 anonim válasza:
modellezni valamilyen modellező programban pl.: 3ds Max, Blender, Maya vagy Zmodeler
2/5 A kérdező kommentje:
és ezt tom használni a GTA SA-ban?
2011. máj. 20. 20:04
3/5 anonim válasza:
pont te mondtad hogy dff és txd(nem txt) fájlt már tudsz!
4/5 A kérdező kommentje:
Nem! :) azt kéne kapni a progival, csak gondoltam segít ha megemlítem.
2011. máj. 21. 04:19
5/5 anonim válasza:
egyszerűen csinálsz egy modellt valamelyik programmal, aztán szerkeszted az UVW koordinátáit úgy, hogy passzoljon a textúrához
de szerintem neked túl bonyolult lesz készíteni, mivel én sem tudom pontosan, hogy lehet működő dff-et csinálni az ilyen modellekből
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!