Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Lehet laptoppal és egy telefon...

Lehet laptoppal és egy telefonnal router nélkül wifi hálózatot létrehozni?

Figyelt kérdés
Van egy wifis laptopom, és egy wifis telefonom... Kábel nélkül szeretném őket összekötni. A dologhoz minden adott, mert van egy wifis routerem. De ha elmegyünk, nem akarom azt is magammal hozni, és erre szeretnék találni egy megoldást, többnyire valami prifi ogramot! Láttam már, hogy a htc telókon van olyan lehetőség, hogy wifi hotspotot lehet kialakítani.... nekem valami ilyesmire lenne szükségem, csak számítógépre. A segítségeket előre köszönöm!
2011. máj. 3. 09:50
 1/6 anonim ***** válasza:
Ez csak akkor megoldható ha az eszközök támogatja az 'n' szabványú WiFi-t.
2011. máj. 3. 09:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Eléggé amatőr vagyok ebben a témában... szóval ennyire nem értek hozzá... a segítséged szeretném kérni! Hogyan tudom ezt megnézni, és ha támogatja, akkor a továbbiakban mi a teendő?


A laptopom egy Acer Aspire 5738ZG

A telóm pedig T-mobile Pulse Mini, vagy ahogy tetszik, Hauwei pulse mini.

2011. máj. 3. 09:59
 3/6 anonim ***** válasza:
Mért kéne ehhez n-es wifi? Ezt tetheringnek hívják, keress rá googleben a telefonod típusára és a tetheringre.
2011. máj. 3. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Én már azt se értem ,de mindegy is talán,hogy a lapiról akarsz e a telóra netet,vagy a telóról a lapira ?
2011. máj. 3. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
Nem-nem-nem.... nekem azért lenne erre szükségem, mert a telefonommal jó fotókat tudok csinálni.... (tudom a profik most csicskáznak meg anyáznak, de nekem ez jó, és még soha nem volt autofocusos kamerám.... nekem ez teljesen megfelel) Találtam egy android programot, aminek segítségével wifi hálózaton keresztül tudom szinkronizálni a képeimet.... és mivel ott szebb, nagyobb, és szerkezthetőbb, ezért utazás közben is szükségem volna rá...
2011. máj. 3. 23:01