Hogy lehet ilyen táblázatot szerkeszteni Microsoft Office-ban?
Szerintem az excel számolótábla beszúrása jó lehet.
2007-ben: Beszúrás-Táblázat-Excel számolótábla.
Lehet más is van, nem vagyok nagy word-ös.
Attól is függ, hogy Microsoft Excel -be vagy Word -be akarod-e csinálni a táblázatot?
Word -be, miután megcsináltad a táblázatot, ki kell jelölni a kíván oszlopot (vagy sort), majd a Táblázat menü Sorba rendezés parancsát kiadni. A több már egyértelmű. Persze több oszlopot is lehet kijelölni, ha egy másodlagos szempont alapján is rendezni akarod.
Excel -be is ki kell jelölni a táblázatot, de ott a szokásos eszköztárban is elérheted a funkciót (AZ->, ZA-> gombok), ez viszont az csak oszlopokat rendezi. Ha menüből csinálod (Adatok menü --> Sorba rendezés..), akkor a Word -höz hasonlóan professzionálisabb rendezést is be tudsz állítani, ahol a rekordok egybe maradnak.
Ez persze max 2003 -as Office -ra vonatkozik, a 2007-et és a 2010 -et rühellem az elcseszett, összekutyult felhasználói felülete miatt. De amúgy azokban is megtalálod ezeket a funkciókat, csak türelmesen kell keresni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!