Karakter animálás, de mivel?
Figyelt kérdés
Sziasztok!
Egy Point & Click játékot készítek a Wintermute Engine segítségével. A játék 2.5D-s lesz, azaz 3D-s karakterek mozognak előre renderelt hátterek előtt.
(Hasonlóan a Syberia-hoz)
A háttereket Cinema 4D + Vray segítségével készítem, ez rendben is van, jól boldogulok vele.
Azonban a karaktermodellek *.x (Direct3D) formátumban kellenek az engine számára.
A mesh-t el tudom készíteni Cinema4D segítségével, de ez a program másmilyen csontvázrendszert használ, így kell egy program, amivel a kész mesh-t be tudom csontozni illetve megfelelően textúrázni.
Milyen programokat tudtok ajánlani?
2011. márc. 12. 21:32
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!