Mi lehet a probléma? (UDK)
Nem értek az UDK-hoz, és a Blendert is csak kicsit ismerem, de amit leírtál, az láthatósági dolog. Próbáld a Blenderben a kockát úgy exportálni (vagy beállítani valahol) hogy kétoldalas legyen.
Amikor egy tárgyat készítünk 3D-ben, akkor a lapoknak van egy globális láthatósági tulajdonsága. Ha a kamerához képest a lapot alkotó pontok az óramutató járásával ellentétes irányban vannak, akkor a lapot a kamera látja, ha azonos irányban, akkor nem látja. A kétoldalas objektumok esetén ezt nem veszi figyelembe a rajzoló (renderer).
Ennek történelmi okai vannak, mert a számítógépes grafika őskorában minden egyes képpont kirajzolása nagyon "drága" volt, sok processzoridőt vett igénybe.
Egy bonyolult szín (scene) rajzolásakor felmerül a kérdés, hogy azokat a dolgokat, amik biztosan nem láthatóak miért rajzoljuk ki? Végül ez lett az alap definíció, ami globálisan nem látszik, azzal nem is fog foglalkozni a rajzoló.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!