Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Blender 2.5-ben a folyadékszer...

Gyorki92 kérdése:

Blender 2.5-ben a folyadékszerű fizikai beállításkor probléma merült fel. Valaki esetleg tud segíteni?

Figyelt kérdés
Tehát, ha jól értelmeztem a leírásokat, videókat, a folyadékszerű fizika modellezésének így kellene működnie: beállítom egy testre a fizika/folyadék panelen a "domain"-t, ez határozza meg, hogy a folyadék meddig terjedhet. A másik testre, amiből folyadékot csinálok, beállítom, hogy "fluid", ennek kellene folynia. Mégis, mikor elindítom a szimulációt, a "domain" test folyik szét a saját keretein belül, a "fluid" marad a helyén. Megoldás?
2010. nov. 25. 07:09
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!