Hogyan lehet 3D World Studio-ban a textúrázást módosítani, szabályozni?
A program autómatikusan úgy állítja be a textúrákat,hogy minden "egy szintben legyen",da mondjuk ha azt szeretném hogy egy fal egy picivel magasabban legyen,akkor a textúrát,annak meg felelően elcsúsztatja ha a textúra nem fér ki.Ezt ki lehet valahogy kapcsolni vagy a textúrázást el lehet csúsztatni manuálisan?
Valamint az is előfordúl hogy egy textúrát túl nagy méretben jelenít meg.Valahogy be lehet állítani hogy kisseb méretben használja a textúrát?
Nagy nehezen sikerült rá jönnöm:
Felül csak rá kell kattintani a "Select Subobject" jel-re ami egy szürke kocka és piros az eleje.
Ez utána csak ki kell választanunk hogy melyik oldalon akarunk alakítani a textúrán és a textúra alatt meg tehetjük:
Shit:csúsztatás
Scale:méretezés
Rotaton:forgatás
L:igazítás balra
R:igazítás jobbra
T:igazítás a tetejére
C:igazítás középre
Fit:igazítás az egész felületre
Remélem hasznos lesz másoknak is ez:)
Elképesztő mennyire nem lehet tutoriálokat találni erről a programról,hol ott a leg fantasztikusabb pálya szerkesztő amit eddig használtam..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!