A fiam törölte az Authenticatort a telefonomról. Ez azt jelenti, hogy be kell mennem egy kormányablakba, ha ismét be szeretnék lépni a nav oldalára, ugye?
Letöltöd újra, ha szinkronizálva volt a bejegyzése a felhőbe akkor újra letölti és folytatod. Ha nem volt szinkronizálva, de beállításkor elmentetted a QR-kód fényképét vagy a titkos kulcsot, akkor újra hozzáadod. Ha nem mentetted el egyiket sem, akkor visszalépsz az ugyfelkapu.gov.hu oldalra, a törlőkóddal törlöd az ügyfélkapu+ hitelesítést és újra beregisztrálod (most már elmentve ezeket, hogy meglegyenek ilyen esetekben).
Ha semmit nem mentettél el, de még a törlőkódot sem (pedig külön nyilatkozni kellett róla, hogy megcsináltad, és letölteti veled a kódot egy txt fájlba), akkor marad az utolsó lehetőségként, hogy be kell menni és kérni a törlést.
Jobb esetben letöltöd, és az autentikátor - az elmentett adatok alapján - újra működőképes lesz.
Rosszabb esetben újra össze kell kötni az autentikátort az Ügyfélkapu oldalával. Ha lementetted a QR-kódban (vagy az alatta levő linken) kapott kódot, akkor újra megteheted.
Ha nem, akkor a kapott törlőkóddal (amit el kellett mentened!) a "Hitelesítős Ügyfélkapu+ megszüntetése" linken törölheted a régi autentikátor hozzárendelését, majd űjra hozzárendelheted az autentikátor-alkalmazást.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!