Hogyan tudnék belépni a steam fiókomba?
a steam fiókomat összekötöttem a mobilos hitelesítő applikációval. működött is egy darabig, én úgy emlékszem, hogy egyszer csak letöröltem mindenféle kilépés nélkül az appot, és most a következő a helyzet. ha be akarok lépni számítógépen ezt írja ki a steam: 1. kép. az applikációt újra letöltöttem az pedig ezt mutatja a felhasználónév és a jelszó beírása után: 2. kép. innestől kezdve fogalmam sincs mit csináljak mert olyan kódot kér amit az applikáción belül tudnék megadni viszont bele se tudok lépni, 3.kép. az emailemre semmilyen kód nem jön, mondjuk ezt nem is írja sehol hogy küldenének.. ha el akarnám távolítani a mobilhitelesítőt a steamről ahhoz kér egy mobilhitelesítő helyreállító kódot ami R betűvel kezdődik, ezt a kódot nem tudom. köszönöm előre is a segítséget!
1.kép [link]
2.kép [link]
3.kép [link]
Az elfelejtett jelszónál valahol van egy olyan lehetőség, hogy semmilyen módon nem tudod hitelesíteni magad és a support segítségét kéred. Ott van lehetőség bizonyítani, hogy az fiók hozzád tartozik.
Egyébként állítsd át email küldésre, az app az egy kalap sz.r. Én is pontosan ugyanezzel zártam ki magamat évekkel ezelőtt annyi különbséggel, hogy engem maga az app jelentkezett ki.
2. kép: "I no longer have access to my authenticator" felirat.
SMS-ben fogod kapni a kódot, amit meg kell adnod, és már bent is vagy az alkalmazásban. Kapsz egy új visszaállítási kódot (R-es kezdetű) amit amit ugye felírsz/elmentesz/megjegyzel. Innentől kezdve pedig mehet a hitelesítés tovább a PC-n.
1/2 írtam a supportnak
2/2 nem adtam hozzá telefonszámot a steamemhez
köszönöm a válaszokat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!