Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Miért nem működnek?

Miért nem működnek?

Figyelt kérdés

Android 8.1 van a telefonon.


Mivel a myRaiffeisen és a Lidl Plus apphoz minimum Android 7 kell, működniük kellene. A letöltés mindkét app esetén megtörténik, de a myRaiffeisen el sem indul, a Lidl Plus elindul: beírhatom a bejelentkezési adatokat, de mikor elfogadja ezeket, a bejelentkezési oldalra dob vissza: hiába jók a bejelentkezési adataim.


A telefont kikapcsoltam, vissza, de ekkor sem járok sikerrel.


ápr. 26. 06:37
 1/2 anonim ***** válasza:
100%
Ezt az alkalmazás fejlesztőinek jelezd.
ápr. 26. 07:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Valószínűleg mégsem elegendő nekik az Android 8. Azért ne felejtsük el, hogy egy több, mint 6 éves rendszerről van szó, amihez 3 éve már biztonsági frissítés sincs.

Jelezd a fejlesztőknek, de valószínűleg az lesz a válasz, hogy válts újabb Androidra.

ápr. 26. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!