Blender ben ,hogyan lehetne egy 3d objekten megjelenő seameket ki bakeolni egy textúrába?
Ha van egy 3d objekt aminek au uv ja el van vagdosva kisebb darabokra akkor így ha egy textúrát ha hozzá rendelek akkor úgynevezett seamek fognak rajta megjelenni.
Ezeket a seameket el tudnám teljesen tüntetni pixelgrafikus szoftverrel ha valahogy vissza kaphatnám a blendertől egy a seamekkel teli textúrát.
Szóval van az eredeti seamekkel teli textúra ami hozzárendelek az uv map hoz így élek jelennek meg a modellen. És én valahogy ki szeretném bake olni ebből a modelből egy seames verziójú textúrát hogy aztán ezt utó-szerkeszthessem.
Remélem érthető.
Javított:
Szóval van az eredeti seamek nélküli textúra amit hozárendelek egy szétvagdosott uv map hoz így élek jelennek meg a modellen. És én valahogy ki szeretném bake olni ebből a modelből egy a seames verziójú textúrát hogy aztán ezt utó-szerkeszthessem egy pixelgrafikus szoftverben.
Eltüntetném a seameket rajta.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!