Dynamics 365 CRM lekérdezés visszadátumozva lehetséges?
Figyelt kérdés
Dynamics crm-ben van egy ügyfél adatbázisom, az üf-ek lehetnek inaktív és aktívak, amikor ez változik, a rendszer automatikusan átállítja a státuszát a felhasználónak. Akár mikorra dátumozom vissza a szűrést, a státusz mindig az adott pillanatnak megfelelőt mutatja, tehát ha valaki most aktív, de júniusban nem volt, és júniusra szűrök, mindenképpen aktívnak fogja mutatni. Ki akarom deríteni, hogy nyáron egy email után hány embernek változott meg a státusza aktívra, valaki tud segíteni, hogy ez lehetséges-e?2023. okt. 23. 17:06
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!