Az Excelt hogyan lehetne úgy megtanulni, hogy egy átlag irodai környezetben normálisan használni tudjam?
Tudom, hogy abban is van egy profi szint, de nekem már az is elég lenne, ha az agyam fel tudná fogni, hogy mi a bánat az az FKERES meg VKERES függvény, mert nekem ez olyan, mint a mágia.
Wordot használtam eddig napi szinten, de ahová váltani szeretnék, ott jobban kell az Excel, kb. napi szinten, mert adózással, számvitellel kapcsolatos feladatok lennének.
Beírod a Youtube keresőjébe, hogy "Excel gyakorlás", és kiad egy halom témába vágó videót. De ha tudsz szerezni valami középiskolás informatika könyvet, jó eséllyel az alapvető függvények működése azokban is le van írva.
Na, meg ami lényeges: rengeteget kell gyakorolni.
Egyébként saját (nem túl pozitív) tapasztalataim alapján a legtöbb munkahelyen egyáltalán nem értenek az Excelhez. Az előző munkahelyemen a titkárnő mindig engem hívott, ha az összegnél bonyolultabb dolgot kellett számítani. De igazából a fent említett FKERES-t egyik eddigi munkahelyemen sem ismerték az irodisták. Szóval egyáltalán nem biztos, hogy olyan komoly szintet várnának el tőled. Ettől függetlenül persze azt mondom, hogy érdemes ráfeküdni a témára, mert NAGYON meg tudja növelni a munka hatékonyságát, ha az ember nem csak a nagyon alap dolgokat ismeri.
Másik megjegyzés: az Excel eszköztára óriási, és szinte nincs ember, aki az egészet ismerné. Ugyanis jópár különböző területet ölel fel. Ha pénzügyi területen fogsz dolgozni, akkor az alapvető dolgokon túl érdemes inkább a pénzügyi alkalmazási területeire fókuszálni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!