Excel: PDF-be nyomtatáskor "oszloponként külön oldalra" szedi szét a táblázatot miért?
Figyelt kérdés
Excel esetén a PDF-be történő nyomtatást miképpen kell beállítani úgy, hogy normáisan nyomtassa ki a táblázatot és ne azt csinálja, hogy oszloponként külön oldalra szétszedi?
Illetve a 4 oszlopos táblázatból első lapra két oszlop aztán "össze-vissza".
Milyen nyomtató-beállításokat kell alkalmazni hogy jó legyen?
2023. márc. 9. 15:18
1/2 anonim válasza:
Kijelölöd az összes oszloppot és átállítod, hogy csak a kijelölt terület nyomtatása
2/2 P.O.C. válasza:
Túl nagy a táblázat és a betűtípus, csökkentsd le hogy elférjen egy lapon.
Vagy.
Jelöld ki a nyomtatási területet, amit szeretnél egy lapon a Lapelrendezés fülön.
Utána PDF nyomtatásnál lesz egy olyan opció alul, hogy "A lap egy oldalon jelenik meg"...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!